Wysyłka korespondencji masowej na adres poczty elektronicznej

Przypominamy o możliwości otrzymywania korespondencji masowej tj. korespondencji dotyczącej opłat za używanie lokalu, potwierdzeń sald oraz rozliczeń mediów, na wskazany adres poczty elektronicznej.

Zachęcamy do skorzystania ze wspomnianej wyżej formy otrzymywania korespondencji masowej.

W każdym czasie osoba, której przysługuje spółdzielcze prawo do znajdującego się w zasobach Spółdzielni lokalu mieszkalnego, użytkowego, a także właściciel lokalu mieszkalnego, użytkowego może złożyć stosowny wniosek (EO 7), będący załącznikiem nr 3 do „Zasad doręczania korespondencji masowej”.

Korespondencję masową przesyłaną przez Spółdzielnię na podany przez osobę uprawnioną adres poczty elektronicznej, uważa się za skutecznie doręczoną w dniu jej przesłania.

W przypadku zmiany adresu poczty elektronicznej osoba uprawniona zobowiązana jest do poinformowania Spółdzielni o tym fakcie i podania nowego adresu.

Korespondencja jest zabezpieczona hasłem przed nieuprawnionym zapoznaniem się z jej treścią, a szczegóły zostały opisane w „Zasadach doręczania korespondencji masowej” punkt IV § 13, dostępnych na stronie internetowej w zakładce „Przepisy i unormowania” (nr B14).

Druk wniosku dostępny jest :

- na stronie internetowej (www.oskard.tychy.pl) w zakładce „DRUKI DO POBRANIA/korespondencja masowa”;

- w siedzibie Spółdzielni: w Dziale Członkowsko-Mieszkaniowym (pok. 27 i 29) oraz w Dziale Opłat Czynszowych (pok. 35);

- siedzibach Rejonów GZM nr 1-7.

Wniosek ten można przesłać elektronicznie w formie formularza dostępnego na stronie internetowej Spółdzielni bądź dostarczyć w formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem przesyłki pocztowej na adres siedziby Spółdzielni: ul. H. Dąbrowskiego 39, 43-100 Tychy.

Opublikowano: 2025-12-01